Saturday 26 February 2011

PETANG ITU . . .

tiraa n miraa :)

tiraa or nunacamel ???
ta kisah laaa... asalkan aku budak temo0okk ^_^

3 dax somellllll kah ????
hakhakhak . . . . . . biarkan perasantan sekali sekala :P

aku dan lien yg bajet2 gitu >,<

muka yg sengal . . .




petang hujung minggu . . .

amat boring sekali berada di penjara . . .

so amek kesempatan tuk kua brjalan2 ^_^

tade tempat yg menarik bagi kami dak ostel . . .

juz JM je tmpat lepak yg paling strategik tuk kami2 ni :)

aku kua ngn roomate ??? YAYAYAYAYAYA !!!

roomate yg comelll & baik :D

hehehehehehehehe . . . tens !

ta ley bla a lepak kat NASMIR kan ??????

ta sedap lgsung!

TAPI sbab perut yg menyanyi lagu

MAWI, SITI, INUL

KAMI MAKAN JUGAK . . .

hahahahahahaha @_@

btw : hepy gak a   >,<

3 comments:

  1. hahahaha
    laju jer kn kau dr aku..
    puas la jgk kua .
    kalox org tuh yg nk kua.. kn?kn? =P

    ReplyDelete
  2. hahaha....Sume mende nak citer kat orang....macam guddd je citer tue..hahaha....taw la nak jadi artis ....sbb tu create blog byk2...utk peminat2 mase hadapan...bgus la...ada angan2 cam tu an....hahaha...

    ReplyDelete
  3. meera:: hahahahaaha tens miraa... mira aku ase mcm pelik laaa ngn someone nih!
    gile ke pe???? hahahahaha...

    ReplyDelete