Wednesday 9 March 2011

TAJUK HARI INI IALAH HIPOKRIT

CHAPTER 1 :: hati berkata apabila emo melanda :(

aku tido sebenarnya tapi terkejut tibe2... bile bgun mamai je,, ase mcm nk on fb b4 sleep mcm 2 aaa...
niat ati nk p toilet dlu, p xjadi ntah laaa sb ape an.... tapi lam benak aku juz ade "HIPOKRIT" urggggh!
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!! 9Mac adalah tarikh... kat dunia ni ada banyak manusia... smua pelakon drama... KAWAN? SAHABAT? TEMAN?  tau ke mkna 2??? tidak kot... ade yg berkawan semata-mata untuk dapatkan manfaat jeee.... n bile kite nie xdpat bgi ape2 manfaat 2... dibuang begitu sahaja.... ibarat tisu yg dibuang selepas diguna untuk lap HINGUSAN... xpon ibarat bunga ros... masa wangi n cantik ditatang, dihidu, disayangi, bile ianya layu ????? dibuang jugak ! xpon perfumes??? eh BUKAN laaaaaa ^_^  yg aku xphm skang ni drama ape xtau laaa.... yg pasti bkn cter antoo KAK LIMAH... tapi antoo btol2 kot... tape la bebs... sabar an... sabar... sabar... da ta lama da pon bebs... ckit je lagi,, nti kite smua blah a an.... so ta yah sedih2 a... ta yah tacing2 laaa... da ta pnting an... 


so??? moral of da story : 

  • UNA... cermin diri ko 2 dlu sebelum na nilai org len
  • UNA... ko ue sape jeeer okeyh !
  • UNA... kadang2 ko kena jadi hipokrit sebab na cover nda2 cmni laaa
  • UNA... don't be sad ok ! BURUK beno nmpok
  • UNA... bukan senang na jmpe insan yg fham ERTI SEBUAH PERHUBUNGAN



CHAPTER 2 :: adeq aniss :(

9MAC - juga tarikh bfday adik bongsu aku yang aku syg dan yang aku rindu sgt2... adik... kak ngah tatau na ucap cne dik... sies sgt2, sedih sebab na col pon tau mmg xkan dapat... msg kak chik pon dye ta balas... agaknya adik hepy ke x??? rmai kwan2 wic ke x????? dapat kek ke x????? mcm dlu2??? waktu ayah ade lagi??? adik... jgn sedih... DIAM diri mcm ni ase lebih elok dari kite cntact sbab kak ngah x sekuat adik an... especially i miss u damn much!!!
adik chubby lagi ke x? tinggi dari kak ngah da an ??? YA ALLAH...
lam bab ni mmg angah perlu HIPOKRIT sgt2... ujian dunia nieyh...
betul ckp seseorg pada aku :: dye akn uji kite sbab dye tau kite kuat ngn ujian tu...




CHAPTER 3 :: hapy bornday my sayangsss ♥ ♥ ♥




happy birthday for 3 person :
*adek anis*
*aima*





3 comments: